روشنی زندگی ما

این نیز بگذرد...

1390/10/7 19:39
نویسنده : ارغوان
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک قشنگم....

بعد مدتها اومدم و با دل پر......

این روزا خیلی خستم و کلافه...از دست تو و شیطونیات.... از دست بابات و افسردگیاش....اما میدونم این روزا هم بالاخره با تموم سختیشون میگذره اما خدا کنه زودتر بگذره و من کم نیارم....

آیدین خان خودت در جریان خورد و خوراکت هستی که ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!از اولش با سختی و هزار ادا و اطوار میخوردی اما تازگی ها با هیچ روشی نمیخوری و قفل محکمی به دهنت میزنی به محض دیدن قاشق و البته هر نوع خوردنی به استثنای چوب شور و پاستیل که اینا رو هم مدیون آقای پدر هستیم که یادت داد بخوری و من حرص میخورم و تو اینا رو میخوری....

خیلی خیلی اذیت میشم وقتی غذا نمیخوری آخه حتی شیر هم نمیخوری فقط خدا میدونه که چقدر ناراحت میشم  وقتی نوبت هر وعده غذایی میشه از یه ساعت قبلش استرس دارم و البته تا یه ساعت بعدش هم اعصابم خرابه این حال منو فقط و فقط خدا میدونه و مامانایی که نینی مثل تو دارن ...

دکتر هم بردمت اما همشون میگن قد و وزنت نرماله (شکر خدای مهربون )اما خوب نمیخوری دیگه مرغت یه پا داره از نصیحتای دیگرون هم که دیگه نگم که حالم به هم میخوره ... اه اه اه...و مخصوصا از این جمله :بچه اگه گشنش باشه میخوره!!!!!!!!

این روزا دیگه تسلیمت شدم و وقتی نمیخوری بی خیال میشم اما گریه تنها پناهم میشه بعد هر بار نخوردنت و همش میگم آخه خدایا من هم دوس دارم لذت ببرم از بچه بزرگ کردنم  از بدون دردسر خوردن غذاش دوس دارم فقط یه روز فقط و فقط یه روز از صبح تا شب همه وعده های غذاییت رو بدون دردسر و با میل زیاد بخوری  یعنی میاد اون روز  ؟اینقده حسرت میخورم و میبینم بعضی بچه ها با چه لذتی همه  غذاشونو میخورن والبته گاهی لذت هم میبرم اما حیف که هم منو هم تو از بردن این لذت فعلا محرومیم (از حق نگذریم تا حالا انگشت شمار این لذت رو چشیدما آی حال میده )واسه خودتم ناراحت میشم که چیزای به این خوشمزگی دور و برت هست و نمیخوری و یا با زور و هزار ناراحتی باید بخوری ...

اما به هر حال این نیز بگذرد......

به امید روز قشنگی که همه غذاهاتو بخوری

دوستت دارم کوچولوی دوس داشتنی مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیرین
18 دی 90 18:39
عزیزم این نیز بگذرد و چو بگذرد غمی نیست خودم میام واسش غذا خوشجل و خوشمزه میارم تزیین شده بوووسسسسسسسسسسس