روشنی زندگی ما

آیدین مشهدی میشود....

1392/5/29 21:07
نویسنده : ارغوان
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

عسلک  دوس داشتنی مادر ......زیبای بی تای من برای اولین بار  ماه رمضون امسال رفته مشهد

 

 

بالاخره شد و رفتیم اون هم چه زمان خوبی شب قدر.....

از ٣٨ روزگی ات که دکتر گفته بود قلب نازنینت صدای اضافه دارد و باید *** اکو *** میشدی وو خدا میداند که بر ما چه گذشت...................................

همونجا تووی بیمارستان مهر وقت اکو که انگار ثانیه ها ایستاده بودند و قصد رفتن و گذشتن نداشتن نذر کردم ببرمت که شکر پروردگار مهربون همون روز همه چیز تموم شد و  قلب قشنگت بدون هیچ مشکلی برای زنده بودن من و پدرت میتپید..... الهی شکررررررر

گذشت اون  روز خیلی سخت اما نوشتتم که یادم بماند خداوند چقدرررررررر دوستم داشت و دارد

خلاصه که ٣٨ روزگی کجا و دو سال و ده ماهگی کجاااااا؟؟؟؟!!!!!!یه کم دیر رفتیم اما بالاخره رفتیم

 

پروردگاراااااااا سپاس

 

پی نوشت: و در مشهد دوستان مجازی مشهدیمان هم زحمت تقبل کردن و  سرافرازمان کردن و به دیدنمان آمدند با گل دخترهای جیگرشون . کم بود اماعاااااالی بود

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خواب گو
29 مرداد 92 21:29
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


مرسي و ممنونم