روشنی زندگی ما

دوباره خسته ام.....زیااااااااااادددد

1391/1/19 0:27
نویسنده : ارغوان
456 بازدید
اشتراک گذاری

.....................................

پی نوشت :

آیدین من الهییییییییییی که:

روزگارت بر مراد ، روز هایت شاد شاد

آسمانت بی غبار ، سهم چشمانت بهار

قلبت از غصه دور ، بخت و تقدیرت قشنگ

عمر شیرینت بلند . . .

بازم حر فای تکراری ....

بازم از نخوردنات خسته ام از جیغ جیغات خسته ام بازم از......

اصلا از همه چی و همه کس و بیشتر از همه ا خودم خسته ام.....

امشب هم مثل همیشه تلاش کردم شام بهت بدم نخوردی و نشستم پای نت تا واست آهنگ بهترینی کامران و هومن (یکی از آهنگای مورد علاقه ات )رو دانلود کنم که لعنت به این سرعتا و فیلترا یه کم طول کشیدو آخرش هم دانلود نشد و یهو دیدم صدات نمییاد برگشتم دیدم جلو تی وی خوابت برده اینجوری

الهی مامان بمیره که با شکم خالی خوابیدی

همیشه خوابیدنت کلی دردسر داره و کلی دیر و با هزار ادا میخوابی حالا هم که یه بار بدون دردسر خوابیدی گرسنه !!!!!!!

کل امروز همش یه وعده غذا خوردی اونم ناهار که ساعت 3 خوردی که اون هم به یمن ماشین لباسشویی که عاشقشی و آهنگ بری باخ منصور که اونم دانلود کرده بودم چند قاشقی خوردی بقیه اش هم هیچ....

خدایاااااااااااااا مهرباناااااااااااااا این روزا رو زدر زود بگذرون .....

ایشالله دندونای کرسی لعنتیت هم که نیش زدن زودتر در بیان که این دفعه نخوریت رو میزارم پای اونا هر بار باید به پا یه چیزی بزارم آخه یعنی فقط تو دندون در میاری مادر ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

دوستت دارم دوست داشتنی ترین حرص در آر دنیا

امضاء:یه مامان حسرت به دل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی ترگل
19 فروردین 91 19:26
ای جونم ایدین .... میدونی عاشقتم میدونی دوست دارم گل پسر خاله ترگل ....
ای جونم ارغوان جون از دندون نگو که دلم خینه...
کی میشه در بیاد همشون با هم تموم بشه تفلی ها همش درد داره لثه هاشون ...
ایدین جون خاله تیپت تو حلقمه ها ....
بوس برای یه مادر و پسر مهلبون


فدات بشم ترگلییییییییییییییییی لطف داری به خدااااا نظرت تو حلقممممم!!!!!!
ملیکا
30 فروردین 91 12:47
خاله ارغوان وبلاگ شمارو که خوندم یاد وبلاگ دختر خودم افتادم من توش روشهای مختلو نوشتم خیلی دختر من پیشرفته تره با این چیزهای ساده گول نمیخوره ولی بهخدا منم از قاروقورشکمش تا صبح گریه میکنم


دوست عزیزممرسی که به ما سر زدین وممنون کهوبلاگت رو گذاشتی حتما ازتجربیاتت استفاده خواهم کرد و بمیرم برات که میدونم چی میکشی


مامان آوا
30 فروردین 91 17:06
عزیزممممممممممممممممم
فداش بشم که اینطوری خوابش برده
ارغوان جونم خوب میشه اینقدر ناراحت غذا نخوردنش نباش همشون تو این سن همینن دیگه


مرسی ندا جون لطف داری میدونم اما میدونی که من....
مامان یک عدد کلوچه
30 فروردین 91 17:22
الاهی قربونش برم چه قشنگ خوابیده
یعنی من ارزو به دلم فقط یه بار دیانا این جوری بخوابه...


مرسی هاجر جون ایشالله کلوچه هم یه روزی اینجوری میخوابه یه روزی من هم این جزو آرزوهام بود
مهتا مامان امیرپارسا
30 فروردین 91 19:27
ای جیگرشو برم من با این خوابیدنش

هاجررررررررررر....ارغوننن.....ارغواننن....هاجرررر.....اینجااااا.......چقدر دنیا کوچیکه


مرسی مهتا جون
اما ماجرای هاجر رو نفهمیدم!!!!!!آهان شاید مامان کلوچه رو میشناختی هان؟
بابای ملیسا
15 اردیبهشت 91 0:15
سلام . باز هم مثل همیشه زیبا و قشنگ نوشتید. وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر هم بدید . ممنونم .


مرسی که به ما سر زدید