روشنی زندگی ما

روز مادر مبارک

1391/3/16 16:57
نویسنده : ارغوان
352 بازدید
اشتراک گذاری

                           

            

خــــداوندا زیبــــاترین لحظــــــه ها را نصــــیب مــــــــادرم کن


که زیبـــــــاترین لحظه هایش را به خـــــاطر من از دست داده است

بعدا نوشت:

حیفم اومد اینو ننویسم صبح روز مادر وقتی از خواب بیدار شدم یه اس ام اس اومده بود برام با این مضمون

مامانه یک ساله روزت مبارک

من از طرف آیدین به خاطر زحماتی که براش میکشی تشکر میکنم

این اس ام اس منو تا عــــــــــــــــــرش برد

یه حس خیلی قشنگ و خوب بهم داد از خواب بیدار شده بودم میخواستم با گوشیم ببینم ساعت چنده که این اس ام اس رو دیدم و به جرات میتونم بگم ازبین اون همه اس ام اسی که واسه روز مادر گرفته ب.دم بی نظیر ترین بود وخواهد ماند

این اس ام اس رو کسی بهم نداده بود جز ارسلان برادر خوبم که امید وارم همیشه ایام دلش شاد و لبش خندون باشه و به هر چی که دآرزو داره برسه ان شالله

از طرف همسرم هم یه عطر به اضافه لوازم آرایش(کرم پودر رژ و ریمل ) و گل کادو گرفتم که خیلییییییییییییییی خوشحال شدم چون اولین بار بود واسم لوازم آرایش میخرید همیشه میگفت بلد نیستم این دفعه به قول خودش رفته بود گفته بود هر کدومش بهترینه بدین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)