روشنی زندگی ما

جنسیت

1389/11/6 15:51
نویسنده : ارغوان
372 بازدید
اشتراک گذاری

روز ۲۸ فروردین ساعت ۱۰ صبح بیدار شدم و یواشکی و بدون اینکه به کسی بگم تنهایی رفتم سونو که بفهمم جنسیت نینیم چیه .رفتم و به زور نوبت گرفتم و ژرسیدم الان جنسیت معلوم میشه گفتم معلوم نیست چون هنوز ۱۳ هفتهم بود بعد از کلی استرس رفتم تو اتاق بعد آقای دکتر اومد و دستگاه رو گذاشت رو شکمم و بعد از بررسی گفت که حال نینیم خوبه خوبه خدا رو شکر صدای قلبت رو هم واسم گذاشت مامانی .بعد من واسه جنسیت ژرسیدم که دکتر گفت

احتمالا پسرههههههههههههههه

از خدا که ژنهون نیست مامی از تو چه پنهون که کلی گریه کردم اومدم خونه و زنگ زدم مامانم و گریهههههههههههههههه آخه میدونی چرا؟ شوشو دخمل دوس میداشت ومن واسه این ناراحت شدم که چه جوری بش بگم که ناراحت نشه.بعد اومدم خونه و هیچی به شوشو نگفتم و عصر نوبت گرفتم واسه دکتر خودم که سونو کنه و شوشو رو هم با خودم بردم و صدام هم در نیومد که چیزی از جنسیت میدونم بعد دکی منم گفت احتمال ۸۰ در صد پسره و من دیدم که شوشو اونقدی که من فکر میکردم ناراحت نشد خوشحالم شد ولی همون شب ازم قول گرفت که یه نینی دیگه هم واسش بیارمبنابر این دادن خبر به اون سختی افتاد گردن دکتر محمودی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)