روشنی زندگی ما

آیدین دندون دار میشود

1390/5/28 16:58
نویسنده : ارغوان
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه دونه مامانی به خدا تقصیر من نیست که دیر سر زدم به وبلاگت اولش که کامپیوتر خراب شده بود بعدش که درست شد اینترنتم قطع بود بعدش که وصل شد وبلاگت باز نمیشد و بعدش که باز میشد تو کلی شیطونی میکردی و نمیزاشتی بشینم پای کامپیوتر  خلاصه تقصیر همه بود به جز من عینک!!!!!!

حالا اشکالی نداره مامانو ببخش عوضش الان با دست پر اومدم

یه روز جمعه وقتی از خواب بیدار شدیم داشتم با لیوان خودمون بهت آب میدادم که یه صداهایی به گوشم خورد  طبق عادت یه نگاه تو دهن خوشگلت کردم اما خبری نبود از دندون خودش نبود اما صداش بود همین یه صدا کلی امیدوارم کرد این یعنی اینکه انتظار مامان داشت سر میومد و تو داشتی دندون دار میشدی خیلی وقت بود که با بابایی بساط پاستیل و آشتو ردیف کرده بودیم ....

فردا نه پس فرداش یعنی یه شنبه بابایی رفت یه روزه تهران که من دیدم یه شکاف خوشگل روی لثه پسر خوشگلم خود نمایی میکنه سریع به با با زنگ زدیم و گفتیم و اونم خیلی خوشحال شد و از فرداش دیگه من کارم شده بود این که دستمو بدم تو گاز بگیری ببینم کی بالا میاد مروارید پسملیم....خنده

آخرای هفته بود که دیگه زبری دندونت مشخص میشد با گاز گرفتنت و مامان کلی کیف میکرد و روز 5 شنبه  مامانبزرگت (مامان بابایی ) کلی زحمت کشیدو رفتیم اونجا و آش دندونیت رو پخت و بسته بندی کردیم و دادیم به همه خیلی هم خوش مزه شده بود و هم ناز ...

چند وقت بعدش میشد با چشم غیر مسلح دنونت رو دید و چند روز بعدش هم دندون جفتی شکافش معلوم شد....

خدا رو شکررررررررررر که دندنات در اومدن گل پسرم ایشالله بعدیاش هم خیلی راحت و خوب در بیان و تا همیشه دندونای سالم و خوشگل و ردیفی داشته باشی

اینم عکساااااااااااااااش

آش

اینم کارت خوشگلت که زحمت طراحیشو عمهالهام کشید دستش درد نکنه

کارت

شعر

در آخر جواهرای پسملی

موشموشک

دوستت دارم یه عالمهههههه.....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
14 مرداد 90 18:44
مبارک باشه
سمیه
16 مرداد 90 16:11
آیدین جونم مرواریدهای کوچولوت مبارک باشه
سمیرا خاله امیر حسین
25 مرداد 90 3:04
آیدین خوشگل و ناز من دندونای خوشگلت مبار ک خالهههههه . دیگه مامان و بابای مهربونت یه پایه ثابت پیدا کردن واسه کباب خوری. الهی فدات بشم خیلی دوستت دارم قدر مامان با سلیقت رو بدون جیگرممممم


مرسیییییییییییی خاله مهلبون که وبلاگمو میبینی و نظز میدیییییییییی