روشنی زندگی ما

نداشتن هر چیزی به داشتنت می ارزه...

1390/5/28 16:53
نویسنده : ارغوان
311 بازدید
اشتراک گذاری

اگه از وقتی اومدی تو دلم تا حالا یه شب بی استرس نداشتم به سلامتی تن نازت می ارزه

اگه از وقتی اومدی تو دلم تا حالا همه برنامه های زندگیمون عوض شد به یه لبخند زیبات می ارزه

اگه از وقتی اومدی تو دلم تا حالا دیگه هر کاری دوس داشتم نتونستم بکنم به کوچکترین کار قشنگت می ارزه

اگه اونقده شیطونی که من تنهایی از پس تو بر نمی یام به یه لحظه در آغوش گرفتنت می ارزه

اگه موقع شیر خوردن می می مامانو گاز میگیری و شیشه هم نمیگیری و مامان با گریه بت شیر میده به نگاه رضایت بخشت می ارزه

اگه دیگه از تفریح و خواب و مهمونی و سینما و پیک نیک و رستوران ومطالعه و استراحت خبری نیست به یه لحظه آرامشت می ارزه

اگه  بابایی به خاطر من و تو همش سرکاره و زیاد  پیش ما نیست به وجود پر از عشقت می ارزه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

تیتیش خاله شیرین
27 مرداد 90 20:35
الههههههههههههههههههی چه حس قشنگی لذت بردم بوووووووووووووووووس واسه ایدین جوووووووووووون


مرسیییییییییییی شیرین جون لطف داری مرسی که سر میزنی به ما
ندا
8 شهریور 90 0:39
خیلی خوشگل بود...