روشنی زندگی ما

مهمون داریم مهمون....

1391/4/23 17:31
نویسنده : ارغوان
319 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ظهر طرفای ساعت 2 فهمیدیم که مامانی تو دلش یه فرشته داره مثل تو عسلکممممممم پاک و معصوم این فرشته تا 9 ماه دیگه مهمون دل مامانه و بعدش به امید خدا مهمون دائم خونه ما.....

نازنین پسر بی همتای من برای مادر دعـــــــــــــــــــــــــــــا کن دعا کن همه چی خوب پیش بره و هر چی به صلاحمونه پیش بیاد

همیشه دوست داشتم تنها نباشی و دوس داشتم با خواهر یا برادرت تفاوت سنی کمی داشته باشی دقیقا مثل همین الان عالیه اینجور که حساب کردم میشه دقیقا دوسال ونیم اتفاقی افتاد که دوس داشتم  اما نگــــــــــــــــــــرانم شدید

نگران تو و فقط و فقط تو

نگرانم اذیت بشی نگرانم نکنه دوباره استراحت مطلقی بشم و نتونم بهت رسیدگی کنم نگرانم بگی بغل و نتونم بغلت کنم نگرانم شکمم بیاد جلو نتونی روی شکمم بپر بپر کنی نگرانم بی حوصله بشم و نتونم باهات  بازی کنم بیرون ببرمت و کلییییییییی نگرانی دیگه که همشونو میسپارم به خدا خدای بزرگ من که همیشه همیشه هر اونچه رو که خواستم خیلی زود بهم داد و یقین دارم که اینبار هم همان خواهد شد که میخوام

بیشتر از همه نگران اون شبی هستم که باید برم بیمارستان و تو باید تنها و بدون من بخوابی تو میخوابی اما من..............

فرشته زمینی من برای فرشته مسافر هم دعا کن دعا کن سالم باشه راحت باشه و....

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا کمکم کن مثل همیشـــــــــــــــــــــــــــــــــــه بیشتر از همیشه

بعدا نوشت:بنا بر مصلحت خداوند مهربون فرشته ما موندنی نشد!!!!!!!!!

7 تیر فهمیدم که هستی و یکشنبه11تیر همه چی تموم شد........

ختما خدا چیز دیگه ای برامون میخواست....خدایا کمکم کن.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر
9 تیر 91 11:02
سلام عزیزم مبارکه، ایشالا به سلامتی اصلا نگران نباش خانومی، ایشالا در پناه خدا همه چی به خوبی و خوشی پیش میره مواظب خودت باش
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 16:40
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
مامان آوا
28 مرداد 91 16:37
حتما صلاحتون این بوده، من همیشه فکر میکنم بهترین اتفاقها برای آدم میفتن.