روشنی زندگی ما

خواب و بیداری...

1391/9/23 17:33
نویسنده : ارغوان
532 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا زیبا تر از خوابیدنت بیدار شدنته مادر قبلنا دوس داشتم بیشتر بخوابی تا من بیشتر استراحت کنم اما الان همش منتظر یه صدای خواب آلود قشنگم که با هزار ادا بگه مامان اگگان توجایی پس؟؟؟؟؟؟؟(مامان ارغوان کجایی پس؟)

وااااااااای که تمام دنیا مال من است وقتی اینقدررررررررر قشنگ صدایم میکنی....الان هم منتظرم چون خوابی عسلک...

خدایا ممنونم بابت تموم این لحظات قشنگی که هر روز ارزانی ام میداری.....

دوستت دارم خدا جونم کمکم کن قدر این لحظه ها رو همیشه بدونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
23 آذر 91 19:33
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان آوا
24 آذر 91 22:50
عزيزمممممممم
چقدر معصوم هستن و همچنين وقتي ميخوابن چقدر مظلوم ميشن
ببوسش اگگان


ههههههههههه مرسی ندای عزیز