روشنی زندگی ما

نظرات (4)

مامان بابای الیسا
23 آذر 91 18:37
واای عزیز دلم چه جیگری تو فدات شم عاشق این ژستتم
مامان آوا
28 آذر 91 7:52
واي عزيز دلمممممم
خوشتيب
نفس
عسل
چي بگم احساساتمو تو اين لحظه نشون بده
ارغوان بك بوس محكم از طرف من ازش بگير


مرسی ندا جون خیلی لطف داری
سما مامان شاينا
13 دی 91 19:08
ماشالا چه پسر نازى،چقدر شكل فرشته هان اينا تو خواب ههههه وبلاگ دخمل منم پر از شكوست،شكوه ى غذا نخوردنو......
لاله
16 دی 91 0:42
سلام
من از نینی سایت با شما آشنا شدم . منتهی من تو نینی سایت عضو نیستم ، بنابراین اومدم اینجا
هرکاری کردم تو آخرین پستی که گذاشتین نتونستم نظر بنویسم ..درنتیجه اومدم اینجا و امیدوارم که ببینین نظر من رو
راستش منهم یه پسر دارم که شرائط پسره شما رو داشت تو خوردن!
من ایران نیستم و درحال حاضر یه تراپیست میاد خونه امون و به من و پسرم کمک میکنه هم برای غذا خوردنش هم برای صحبت کردنش!
منهم نگرانی های شمارو داشتم برای وزن کم نکردن و ....
و هرطور بود چپون چپون میکردم تو حلقش .. باز پسره شما یه زمانی جویدن چیزای جامد رو یاد گرفته بود و میتونست بجوه یا قورتشون بده!
بهرحال کلی چیز میتونم بگم
ولی اولینش این هست که شما خیلی خیلی اشتباه کردین زمانی که پسرتون از خوردن امتناع کرد ، دوباره برگشتین به حالت میکس و شل!!!!
یعنی اگه بگم تراپیسته چیا بهم میگه هاا.متوجه میشین که وضعیت الان پسرتون مقداریش تقصیره شماست
ولی اینارو نمیگم که بخوام خدای نکرده سرزنشتون بکنمااا.نه اصلا
من خودمم تو شرائط شمام
خودمم ازا ین اشتباهات داشتم. ولی میگم که دیگه شما نکنین و الا تراپیست من میگفت که خانواده ای سراغ داره که بچه اشون 4 سالشه و هنوز میکس میخوره!!
اگه دوست داشتین من بازهم میام و باهم صحبت میکنیم
نمیخوام برای اولین نظر خیلی وقتتون رو بگیرم
موفق باشید


مرسی عزیزم که وقت گذاشتی و این همه توضیح دادی خوشحال میشم بازم راهنماییم کنی و بگی اون تراپیست شما چیا بهتون یاد داده به من هم کمک کنی