روشنی زندگی ما

سوال؟؟؟

1391/9/27 20:40
نویسنده : ارغوان
400 بازدید
اشتراک گذاری

سوال اول:

آیا دیده ای بچه دو سال و دو ماه و بیست و سه روزه ای را که هنوز غذای میکس شده بخورد عین9 ماهگی؟؟؟!!!آب میوه وشیرش را با سرنگ بخورد؟؟؟!!!تازه اگــــــــــــــــر بخورد آن هم نه به راحتی که با هـــــــــزار سلام و صلوات و ادا و اصول.....تازه بعد هم معلوم نیست که غذا ی خورده شده را نگه دارد یا که پس بدهد و خانه را آباد کند و مادر را ویـــــــــــران....

سوال دوم :

آیا دیده ای بچه دقیقـــــــــــــــــــــــــا همین سنی را که یک چیز برگر کامل بخورد!!!! ته دیگ بخورد!!!! سالاد بخورد !!!! مثل آدم بزرگ بنشیند سر سفره و خودش غذایش را بخورد؟؟؟؟خودش جدا غذا بخورد با خانواده هم بخورد و باز هم طلب غذا کند؟؟؟؟!!!!

من هر دو مدلش رو دیده ام و چه جالب اند هر دو......

پی نوشت: این نوشته هیچ گونه جنبه شکایتی ندارد خدا جونم فقط خواستم بعد ها یادم نرود برمن چه گذشت با این عسلک و یادم بماند تا برایش بگویم یا بخواند

پی نوشت بعدی : خوش به حال اونایی که بچشون زیر مجموعه سوال دوم هستند

پی نوشت بعد تر:خداِیــــــــــــــــــــــــــــــا ممنونم به خاطر سلامتی پسرمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 22:21
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



رای دادم عزیزم موفق باشی

زهرا مامان بیچاره محدثه
16 دی 91 2:50
سلام گلم بیا پیش من بدبخت که با هم همدردیم: البته دختر من عادت به میکس نداره غذاش رو با ماست قورت میده .3 وعده غذاش رو میخوره با یکم ادا ولی مشکلم قورت دادن و نجویدن هستش
شقایق مامی پانی پویان
20 دی 91 10:00
ارغوان جون این نیز بگذرد تو می تونی قوی باش
مامان آوا
20 دی 91 22:33
درباره سوال دومت باید بگم من که ندیدم عزیزم
و در مورد سوال اول من هم دختری دارم که آبمیوه و شیر رو با سرنگ بهش میدم


من فدای اون دخمل که با سرنگ شیر و آبمیوه میخوره
اما ندا جون من همونجوری که گفتم هر دو مدلشو دیدم اما مدل دومشو بیشترررررررر دیدم متاسفانه یا خوشبختانه