روشنی زندگی ما

من و این همه خوشبختی...

1391/11/17 17:24
نویسنده : ارغوان
578 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم دوردونم یه دونم.....

این دفعه میخوام از شیرینیات بگم اما نمیدونم چه جوری....

میخوام بگم و بویسم فقط به خاطر همون ترس همیشگی....

میترسم حلاوت و شیرینی و عشق و شور این روزهایمان یادم برود....یا خدای ناکرده کم رنگ شود.......اصـــــــــــــــــــلا دلم نمیخواهد اینجوری شود اما فکر کنم که بشه اینو الکی نمیگم از اونجایی میگم که هر چه از خدا خواستم لذتهایی رو که با هم پشت سر گذاشتیم یادم نرود و کمرنگ نشود.....اما متاسفانه شد.....

چند وقت پیش داشتم فبلمی رو میدیم که برای آخرین باری بود که شیرت میدادم......چقدررررر شیرین بود چقدررررررررررر سخت و خوب بود چقدر هـــــــــــــــــــــمه چیز بود اما گذشت و بعضی روزهاش رو اصلا به خاطرم نمیاد.....چه بد چه بد چه بد.....اما خوشحالم که اینجا هست و یه چیزهایی میماند

خدایا تو کمک کن که همه چیز عسلکم در ذهنم بماند به همون طراوت و تازگی اولش و تا همیشه.....

این روزا اینقدرررر برام شیرین زبونی میکنی که خدا داند و بس.....

امروز داشتم تو آشپزخونه غذا درست میکردم:

آیدین:مامان اووان؟؟

من:بله عزیزم

آیدین:مامان اووان؟؟؟

من:بله عشقم بگو عزیزم

رسیدی نزدیکم و انگار نکته مهمی رو میخواستی بگی

بعد دستاتو تو هم گره کردی و گفتی آیدین توکلی پسر خوبیه!!!!ههههههههه

الهی فدات بشه مادر یه جوری صدا کردی و مکث کردی و با فکر گفتی گفتم حالا چی میخوای بگی؟؟؟!!!

پی نوشت: این روزها اسممان از اگگان به اووان تغییر یافته توسط دوست داشتنی ترین داراییمان دوردانه پسرم....

پی نوشت 2:هر وقت میخوام بنویسم از شیرینیات یا یادم میره یا کار پیش میاد یا بیدار میشی!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

قالب و تقویم کودکانه
29 بهمن 91 18:54
سلام اگر دوس داری با عکس کودک خودت تقویم داشته باشی یه سر به وبلاگم بزن و نمونه کارامو ببین با تم و طراح دلخواه خودتون هم عکس رو طراحی می کنم
مامان آوا
13 اسفند 91 18:11
مامان اووان محكم ببوسش از طرف من
nasema
16 اسفند 91 17:03
سلام به دوست عزیز برای داشتن تقویمی زیبا با تم مورد نظر خود و عکس های شما به ما مراجعه کنید با بهترین کیفیت و قیمت فقط 1000 تومان بهترین عیدی برای سال نو یه عیدی موندگار و کم هزینه پس زود بیاین