روشنی زندگی ما

اصلاح صورت!!!!

1391/11/29 18:23
نویسنده : ارغوان
740 بازدید
اشتراک گذاری

هر کی گفت ماجرای این عکس و این لب قلوه ای و این قیافه پریشون چیه؟؟؟!!!!!

 

 

این آقا پسر شیطون عسل خوردنی بی مثال یه مقدار زود خواسته مثل باباش صورتشو اصلاح کنه و طی یه اقدام پر خطر و وحشتناک دور از چشم ما از کشوهای آرایشی یه ژیلت برداشته و درشو باز کرده یه دفعه دیدم واااااااااااااااااای داره میکشه به صورتش ومیگه مثل بابا متی..........................

منو میگی از حال رفتم فقط نفهمیدم چه جوری ژیلت رو از دستش قاپیدم بدون اینکه نگاش کنم وباباشو صدا کردم که ببینه صورتش زخمب نباشه چون واقعاااااااااااااااا ترسیده بودم که الحمدلله جز به خراش سطحی روی لب خوشگلش چیز دیگه ای نشد و به خیر گذشت اما یه کوچولو پریشون شد بچم  و لبشو همونجور غنچه تا دو دقیقه نگه داشته بود فقط دو دقیقه هااااااااا و نه بیشتر که خدای ناکرده از حرف زدن عقب نمونه ............

 

فرشته زیبای مادر میدونم که خیلی زودددددددددد میاد اون روزی که برای بار اول صورت زیباییت رو اصلاح خواهی کرد و من چه حالی خواهم داشت اون روزا به نظرت؟؟؟؟خدایااااااااااااااااااااااا ببینم بزرگ شدن همه کسم رو......واااااااااااااای کجاها رفتم............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ضحی
2 اسفند 91 18:15
من فهمیدمممممممم رفته سیبیلاشو بزنه آیدین خان زده لبشو بریده ورپریده... خودم فهمیدما...میدونی که! بچلونش مظلومو.
حسيني
13 اسفند 91 8:26
"مهدكودك حورسا" آدرس: انتهای خط نازی آباد - خیابان بهمنیار - کوچه شهید منوچهر شجاعی - پلاک ١١ تلفن : ٥٥٣٢١١٥٢ منتظر قدوم مبارکتون هستیم
ارلا
1 تیر 92 18:50
سلام وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
رها
12 تیر 92 19:18
جونم چه با مزه و قشنگ حسسه خوبیه دیدن بزرگ شدن و خوب بزرگ شدن همیشه سلامت باشه ایشا... عروسیت پسر خوشگله لب قشنگ
نازنین
12 تیر 92 19:21
سلام چه نی نی ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com
هما
31 مرداد 92 20:26
سلام عزیزم پسرت خییییییییلی نازه دوس دارم یه عالمه بوسش کنم مامانشم که خیلی مهربونه امیدوارم همیشه شاهد شادیایه عسلت باشی


مرسي عزيزممممم خيلي لطف داري به ما