روشنی زندگی ما

من یه مادرم

1392/2/11 18:41
نویسنده : ارغوان
408 بازدید
اشتراک گذاری

چقدررررررررررررر خوب که من یه مادرم خدا رو شکررررررر که با تو من مادرم زیباترین رویای من عسلکم قشنگ دوست داشتنی ام

اما افسوسسس  و صد افسوس که مادر نمیشی تا تجربه کنی تمام شیرینی  ای رو که ذره ایش رو نمیتونم به زبون بیارم......

اما قطعا روزی پدر خواهی شد!!!!چه روز دلنشینی کاش باشم اون روز ......

روزیکه به خودت ببالی بابت داشتن فرشته ای که لایقش شدی از جانب مهربانترین مهربانان .....

روزیکه خنده های فرشته ات مستت میکند از خوشی در اوج ناراحتی و اندوه

روزیکه بزرگترین آرزویت میشود برآورده کردن کوچکترین خواسته های فرشته ات

روزیکه همه خوشی و نا خوشیت میشود خوشی  فرشته ات

و......

روزیکه فرشته ات صدایت میزند ***بابا *** و تک تک سلولهای وجودت براش تمنا میشود و نیاز و بیاد مادری بیفت که همه دنیایش تویی

بیاد مادری بیفت که افتخار میکند به مادریت.....به بودنت .....به داشتنت....به عاشقانه و خالصانه دوست داشتنت.....

من با تو مادرم و خوشحال یگانه ی دوست داشتنیم............

پی نوشت:خیلی حرفا داشتم اما دیگه نمیتونم بنویسم .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)