روشنی زندگی ما

نیکی موس!!!

1392/3/4 17:41
نویسنده : ارغوان
567 بازدید
اشتراک گذاری

ظهر است و بابا متی خوابیده

ما هم با هزار ترفند میرویم اتاق عسلک که بخوابیم

خودم رو زدم به خواب که عسلک زودتر بخوابد

اما زهی خبال باطل.....حرف میزند و حرف میزند.......

داشت خوابم میبرد واقعا که گوشهایم رو تیز کردم

آیدین:حرف بزن دیده(دیگه)

.......

آیدین:گفتم حرف بزن دیده!!!!

.......

اگه حرف نزنی دیده باهات بازی نمیکنماااااااااااا!!!!!

 

یواشکی لای چشمم رو باز کردم و دیدم مه روی زیبای مادر داره با میکی موسش حرف میزنه و این همه براش صحبت کرده و منتظر جوابه!!!!

و اون وقت بود که واقعااااااااااااااااااااااا دوس داشتم میتونستم کاری کنم که میکی موس حرف بزند!!!!!!!!فقط برای تو پاک ترینم.........

 

حرف بزن دیگه........................

 

 

           

 

این روزا خیلی خیلی میکی موس رو دوس داری و باهاش بازی می کی و میخوابی و بیدار  میشی و.........البته میکی موس نه ! نیکی موس به قول عسلک خوش زبانمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوا
8 خرداد 92 17:00
عزیزمممممممممممممم
از طرف منم محکم ببوسش
آوا هم عین همین مینی موسش رو داره و خیلی دوسش داره.
راستی بعد از مدتها وقت کردم بیام اینطرفا، خیلی دلم برای وبت تنگ شده بود


مرسی دای عزیزم
قدم رنجه کردی عزیزم
مامان یک عدد کلوچه
28 خرداد 92 13:17
عزیزممممممممم...
بچلونششششش
دیانا به میکی موس میگفت موسُ موس


خاله پارمیدا
16 تیر 92 14:30
عزیزمسری به ما بزن