روشنی زندگی ما

سورپرایزانه!!!!

1392/4/14 18:49
نویسنده : ارغوان
1,260 بازدید
اشتراک گذاری

مهربون همسرمان طی اقدامی سورپرایزانه برامون آیپد خریدن و دیروز ظهر آوردن منزل و بسی کیفور شدیم اما چه فایده؟!؟!؟!

هنوز بالغ بر چند ثانیه در دست نگرفتمش!!!از همون دقایق اول عسلک دوست داشتنیم  کاملا واردانه(بدون کوچکترین آموزشی) رفت تو کارش تا اینکه شارژش رو تموم کرد الحمدلله و شب خوابیدیم و زدیم به شارژ!

صبح به محض بیدار شدن و هنوز در تخت و هنوز چشمهاااااا کامل باز نشده با صدایی گرفته فرمودن:مامان آیپدم کو شارژ شد؟!!!!!!

 

ظهر همسر محترم آمدن و بعد از ناهار شروع کردن ایکس باکس بازی و انگری برد و باز عسلک فرمودن:اااااااااااااا مثل بازی که ایپد من داره!!!!

 

بعد از ناهار مشغول شستن ظرفها بودم که آیدین از تو اتاق بلند میپرسه مامان این چیه؟؟؟من هم گفتم مامان من که از اینجا نمیبینم بیا آشپزخونه نشونم بده ببینم چیه؟اومده میگه این چیه؟

من: جعبه تبلته مادر

آیدین: همون که تبلت من بود؟

من : بله مادر

آیدین : جعبه آیپد منه دیده (دیگه ) با کان دادن سر به علامت تاکید !!!!!!!!

من : بله عزیزم

با خیال راحت رفت به ادامه کاراش برسه جیگر گوشه مامان!!!

و تا الان بارها و بارهاو به عناوین مختلف فقط جهت یادآوری به مادر از این من مالکیت دوست داشتنی استفاده کرده !!!!

یگانه ام.......

 من تمام داراییهام مال توست من تمــــــــــــــــــــــــــام خودم مال توست آیپدم که هیـــــــــــــــــــــــــــــــــچ است ......

 

بعدا نوشت: خیلی ممنونم از همسر عزیزم بابت این هدیه بی مناسبت خوب که خیلی خوشحالم کرد بیشتر از اون جهت که آیدین با دیدنش بی نهایت شاد شد و برق چشمانش تغییر کرد....

 

بعدتر نوشت: باید استفاده اش را برای عسلک جیره بندی کنیم!!!!مصرفش بالاس!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

kg
12 تیر 92 19:29
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید