روشنی زندگی ما

کارای جدید

1390/3/1 17:06
نویسنده : ارغوان
264 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم یه سری کارا جدید میکنی که هر چند که دیره واسه گفتنشون اما میخوام بگم با عرض شرمندگیخجالت

خیلی وقته که میشینی  و چند روزی هم هست که منو یا هر کی و هر چی که دم دستت باشه رو میگیری و با هزار مکافات پا میشی انگار مجبوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الهی مامان فدات بشه چقده فضولی میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟ اینقده تلاش فقط واسه ایستادن ؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه واسه همه کارات اینجوری تلاش کنی حتما واسه خودت کسی میشی ....

دد میگی ماما میگی بابا میگی و وقتی عصبانی میشی میگی گ گ هههههههه که فکر کنم فوش باشه  مامانی نباید حرف بد بزنی قربونت برم من........ 

هنوز نه دندون داری و نه جهار دست و پا میری ولی گمونم تا چند روز دیگه چهار دست و پا هم بری چون داری تلاش میکنی خیلی و تا نصفه میری و حالتشم میگیری اما حرکت خبری نیست  فدات بشم  من که همه کارات اینقده ذوق داره

اینم چند تا عسک جدید

قربونت برم من ایشالله دومادیتو ببینم مادررررررررررر

آیدین دوماد میشود

آیدین و بابایی از حموم اومدن

پدروپسر

آیدین از ددر برگشته خوشحال

آیدین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ندا
5 خرداد 90 16:52
الهی قربون این گل پسرت برم ارغوان جون چه قدر خوشگله و دوست داشتنیه....
فاطمه
7 خرداد 90 12:50
الهي چه جيگره اين گل پسر از طرف من حسابي بچلونش
مامان دینا
10 خرداد 90 18:17
ماشاءا... چه نی نی خوشگلی داری براش اسفند دود کن
مامان دینا
21 خرداد 90 13:00
سلام لینکتون کردم با اجازههههه